مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.

  کد مطلب:23025 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:15

صورت زشتي كه دارم مرا شكنجه مي دهدوباعث مي شود كه مورد توهين ديگران قرار بگيرم و اين مرا متنفر از ازدواج نموده است لطفا راهنمائي نماييد؟
از اين كه مشكل خود را با اين واحد در ميان گذارديد سپاسگزاريم. اميد آن داريم كه در پرتو عنايات الهي و فيوضات رباني بتوانيد از رنجش و آزار آن رهايي يابيد. برادر عزيز! فقدان سيمايي جذاب و دلربا پديده اي غير طبيعي نيست و افراد زيادي با مراتب مختلف چنين وضعيتي دارند. ليكن مهم فرهنگ برخورد با چنين پديداري از ناحيه مبتلايان بدان و نيز ديگران است. آنچه از نگاشته هاي شما برمي آيد اين است كه مسأله بيش از حد در ذهن شما بزرگ و با اهميت رخ نموده. البته شايد خود شما در اين زمينه مقصر نباشيد ولي بدون شك محيط اطراف با چنين مسوءوليتي را بردوش مي كشد و به نظر مي رسد بيش از هر چيز برخورد نادرست و ناسنجيده اطرافيان به نحوي موجب احساس حقارت در شما گرديده و آن قدر شما را گرفتار پسيميسم و خود كم بيني كرده است كه كاخي روءيايي و بتي بزرگ از زيبايي در ذهن خود ساخته و به پرستش آن پرداخته ايد. حتي تعالي روحي ومعنوي را درگرو آن پنداشته و بالاتر از اين حق مي دهيد كه به خاطر نازيبايي شما را مورد توهين قرار دهند! به نظر ما اين تصورات همه پندارهايي پوچ و بي مغز است و شما مي توانيد با كنار زدن ابرهاي ظلماني احساسات برآمده از اين آموزه هاي نادرست خورشيد پرفروغ عقل و تفكر صحيح را براي قضاوت برخود و يافتن امتيازات و زيبايي هاي حقيقي و اصيل انساني خويش پرتو افكن سازيد. مطمئنا شما مي توانيد بر اين مشكل فائق آييد و شخصيت حقيقي خود را بازيابيد و اين چنين خود را رنجور و آزرده خاطر نسازيد. اما چنين چيزي در گرو همكاري عملي جدي شما در برنامه هايي است كه متعاقبا اعلام مي گردد. مسلما ريشه كن كردن چيزي كه سال ها شما را به خود مشغول داشته است زمان و برنامه مناسب نياز دارد. بنابراين در صورت تمايل اطلاعات افزون تري نسبت به موارد زير ارسال داريد تا به خواست خداوند مرحله به مرحله توصيه هاي لازم تقديم گردد. 1- تا چه اندازه نسبت به حل مشكل خود اميدواريد و آماده اجراي توصيه هاي احتمالي كه خواهيم داد مي باشيد؟ 2- ويژگي هاي منطقه تولد و زندگي خود را از جهت فرهنگي تربيتي و... بنويسيد. 3- وضيعت خانوادگي(از جهت اقتصادي تعداد خواهران و برادران وضعيت فرهنگي سلامت جسمي و...). 4- نحوه رفتار ديگران (درخانه مدرسه كوچه بازار دانشگاه و خويشان) با شما و چگونگي تأثير آنها. 5- كيفيت وضع تحصيلي ميزان استعداد و... 6- نوع فعاليت هاي اجتماعي و گروهي و فرهنگي خود را شرح دهيد. 7- اوقات فراغت خود را چگونه مي گذرانيد؟ 8- به چه چيزهايي علاقه منديد؟ مطالعه ورزش مهارتهاي فني هنري و... 9- در طول زندگي در چه اموري خود را موفق و در چه زمينه هايي ناموفق يافته ايد؟ احساس خود و نحوه برخورد ديگران در موفقيت هايتان را نيز شرح دهيد. توصيه مي شود شرح مسائل فوق را با دقت كامل و دور از نگرش انتقاد آميز به خود بنويسيد. در ضمن وجه ارسال سفارشي نامه خدمتتان تقديم مي گردد. اين واحد براي ارائه خدمات خود به طور رايگان در خدمت شما عزيزان است.

مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.